قوانین

قوانین و مقررات

قوانین و مقررات
فروشگاه اینترنتی بامی کالا با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، برای خرید، ثبت نظر یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد. برای پردازش و ارسال سفارش، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیت‌های فروشگاه اینترنتی بامی کالا قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام  ، تلفن ثابت و تلفن همراه آدرس کامل لازم است. یادآوری می‌شود آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه اینترنتی بامی کالا از طریق آنها صورت می‌گیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که موارد فوق به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، فروشگاه اینترنتی بامی کالا جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

مقررات ثبت سفارش، ارسال و تحویل  کالا
سفارشاتی  که قبل از ساعت 20 هر روز در وبسایت تایید میگردند، به منزله تایید دریافت مبلغ توسط شاپرک می باشد.بنابر این 24 ساعت پس از تایید سفارشات، کالاهای خریداری شده پردازش  و در صورت موجودی و عدم وجود مشکل ، ارسال خواهند شد.
سفارشاتی که بعد از ساعت 20 هر روز  در وبسایت تایید میگردند ، بدلیل عدم واریز مبلغ توسط شاپرک ، ارسالشان یک روز دیرتر خواهد بود .بنابر این 48 ساعت پس از تایید سفارشات کالاهای خریداری شده پردازش  و در صورت موجودی و عدم وجود مشکل  ، ارسال خواهند شد.
کلیه ارسال های فروشگاه اینترنتی بامی کالا توسط پست جمهوری اسلامی ایران و شرکت تیپاکس و در تهران با پست یا الو پیک انجام می گردد.
جهت پیگیری محموله های خود پس از دریافت کد پیگیری به  سایت اداره پست  و یا سایت تیپاکس مراجعه کنید.
ارسال کلیه کالاهای نسبتا بزرگ و سنگین صرفا فقط از طریق باربری ارسال خواهند شد.
چنانچه کالای شما ظرف مدت 3 روز کاری بدلایلی ارسال نگردید حتما با مراجعه به پشتیبانی یا تماس تلفنی سفارش خودتان را پیگیری نمایید.

مقررات برگشت کالا
لطفاً قبل از هر اقدامی برای برگشت کالا با کارشناسان پشتیبانی از طریق پشتیبانی تماس بگیرید و جهت مرجوع کالا حتما کد برگشت کالا را از کارشناسان پشتیبانی دریافت نموده و به آدرس ما ارسال نمایید.
از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد پشتیبانی جداً، خودداری کنید.در صورت ارسال کالا بدون هماهنگی و بدون کد برگشت بسته ارسالی عودت داده خواهد شد.
برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه به همراه کالای اصلی ارسال شود.
بدیهی است چنانچه کالایی دارای ایراد کیفی یا ظاهری باشد هزینه رفت و برگشت از مشتری دریافت نخواهد شد و کالای جایگزین بصورت رایگان ارسال خواهدشد. و یا در صورت درخواست مشتری (خریدار) مبلغ کالا عودت می گردد.
لازم به یاد آوری می باشد جهت عودت کالا، مشتری (خریدار) بایستی با هماهنگی واحد پشتیبانی  کالا رو به آدرس فروشگاه اینترنتی بامی کالا پست کند. پس از دریافت و تحویل کالا حداکثر تا 48 ساعت کاری ،مبلغ کالا  به حساب خریدار واریز خواهد شد.

مقررات نوسانات قیمت و موجودی کالا
با توجه به اینکه فروشگاه اینترنتی بامی کالا یک مرکز تهیه و توزیع کالا بوده ، همواره سعی دارد  با حذف هزینه های اضافی و حذف واسطه ها اقدام به تهیه و توزیع کالا بصورت مستقیم از تامین کننده ها و تحویل آن به دست مصرف کنندگان گرامی می باشد ، بنابر این ممکن هست پس از خرید کالا ، امکان ارسال کالا بدلایلی وجود نداشته باشد.بر اساس ماده 39 قانون تجارت الکترونیکی « درصورتی که تأمین کننده در حین معامله به دلیل عدم موجودی کالا و یا ‌عدم امکان اجرای خدمات، نتواند تعهدات خود را انجام دهد، باید مبلغ دریافتی را به مخاطب برگرداند»،
بنابر این چنانچه کالایی پس از خرید در انبار تامین کننده موجود نباشد و امکان تهیه آن نیز مقدور نباشد، سفارش مشتری کنسل  و کل مبلغ واریزی به حسابی که آز آن خرید شده برگردانده خواهد شد.

مقررات عودت وجوه پرداختی
چنانچه نیاز باشد مبالغ واریزی خریدار به دلایلی عودت گردد ، مشتریان گرامی بایستی درخواست عودت مبلغ خودشان را  از طریق ارسال ایمیل یا ارسال تیکت  اعلام کنند. پس از اعلام درخواست عودت مبلغ ، مبالغ حداکثر تا 48 ساعت کاری به همان کارتی که ازش خرید انجام شده  واریز خواهد شد.
کلیه بازدیدکنندگان و خریدارن محترم با مطالعه قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی بامی کالا، که کاملا مطابق با قوانین و مقررات  تجارت الکترونیکی می باشد، آگاهانه اقدام به خرید نموده و با تایید تیک مربوطه در صفحه خرید حق اعتراض خود را کاملا سلب می نمایند.

ایمیل پشتیبانی شهروند20 : suport.bamikala@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *